Belina Shop

Kesimpulan Dari Parti Angguk Saja (PAS)


1. Nasharuddin Mat Isa bukan lagi sampah. Beliau telah wangi seharum kasturi. Seorang peliwat dan seorang ratu bogel yang bersekedudukan lagikan boleh diampunkan oleh Nik Aziz, apatah lagi si "sampah" Nasarudin kan.

2. Blog-blog PAS hari ini berlumba-lumba memberikan kredit kepada Haji Hadi dan Nasharuddin. Bertuah PAS mempunyai pengikut sebegini. Sebelum ini ada blogger PAS dan pengikutnya yang mengelarkan Presiden mereka babi, hari ini diangkat menjadi hero. Wow! Cepat betul flip flop!

3. Poster Haji Hadi bakal dinaikkan semula di Manek Murai, walaupun sebelum ini Haji Hadi dihalang dari datang ke sana.

4. Seperti kata sahabat blogger, Dato' Shamsudin Nawawi, budaya cium tangan adalah budaya orang Melayu. Mahu pula Pas mengikut budaya Melayu? Tak assobiyah ke?

5. Siapa kata Nik Aziz diktator, tak betul. Itu fitnah UMNO tu.

6. Siapa kata PAS bermasalah, mana ada. Semua itu fitnah UMNO.

7. "Kami bersama-sama dalam satu saf yang padu, untuk terus bersama-sama memperjuangkan keazaman PAS bagi mendaulat Islam di persada tanahair." Lepas ini Karpal Singh tidak akan berkata lagi, "Langkah mayatku dulu kalau hendak mendirikan Negara Islam!"

8. Di dalam mesyuarat yang sama, mereka setuju untuk "rebranding" nama parti tersebut dengan nama, "Parti Angguk Saja (PAS)".

9. Parti Angguk Saja (PAS) bakal dinobatkan Skrip Asal Terbaik, Anwar Berahi sebagai Pengarah Terbaik dan Nik Aziz Nik Mat sebagai Pelakon Terbaik Sepanjang Zaman di dalam Anugerah Skrin 2009.

0 comments:

Post a Comment