Belina Shop

Khalid Amek Langkah Kawal Penjualan Arak Sendiri

Dia (Khalid) sengaja buat keputusan ini dan dia pasti lama kelamaan rakyat akan mula rasa jemu dengan isu beer ni kemudian terus diam dan dia selamat.

Tapi jika pihak kerajaan buat suatu keputusan mengenai perkara yang membabitkan rakyat, mereka apa lagi, inilah peluang mereka utk mengkondemkan kerajaan pusat. ajak ramai2 membuat bantahan sehingga mencetuskan kekecohan yang tidak patutnya berlaku. budaya seperti inilah yang dimahukan oleh Anwar.

Kini khalid pula membuat keputusan yang tidak patut. Kenapa tidak kita sebagai rakyat tidak kira sokong mana2 pihak turun pandang dan buat bantah secara aman di selangor? dan gesa supaya khalid pertimbangkan semula keputusannya?

Apakah rakyat selangor perlu diRASUAH terlebih dahulu baru nak berhimpun seperti PAKATAN RAKYAT merasuah orang ramai dengan RM100 utk berhimpun anti ISA pada hari yang lalu? last2 dapat Rm25 rnggit..

Rakyat yang menyokong kerajaan terlalu baik utk tidak mengadakan perhimpunan sebegitu. Ini kerana kita boleh mengatasi apa jua masalah dengan cara yang professional bukannya seperti beruk2, lembu2 pakatan rakyat yang ditarik hidung dan lehernya.

0 comments:

Post a Comment