Belina Shop

Promosi Terbaru di Selangor! Beer


KUALA LUMPUR Ogos 3hb - Satu tunjuk perasaan telah diadakan di hadapan pejabat Pesuruhjaya Singapura di Jalan Tun Abdul Razak semalam bagi menuntut dimansukhkan undang-undang ISA di Singapura.

Tunjuk perasaan yang dianjurkan oleh TACUT disertai oleh anggota ahli-ahli parti DAP.

Difahami bahawa tunjuk perasaan ini dianjurkan untuk menyangkal tuduhan bahawa kaum Cina setuju dengan undang-undang ISA. Ini ekoran pandangan ramai bahawa kaum Cina tidak turun bersama dalam tunjuk perasaan GMI anjuran ahli-ahli PAS pada Sabtu lepas.

Seramai 100 orang penunjuk perasaan dari parti DAP kelihatan. Walaupun hanya 10 orang kelihatan pada mulanya, ahli-ahli DAP keluar dari belakang-belakang pokok apabila polis tidak mengendahkan.

Ketua Penganjur, Liew Kong Xi Lap berkata, "Kami ada lagi 3 juta sokongan dari pengunjung Internet dan pengusaha-pengusaha blog politik Cina."

Menurutnya, penyokong-penyokong ini adalah anjing dan babi pergerakan kami. Mereka kuat menyalak dan berani menyondol di Internet.

"Mereka bukan takut. Lama-lama mereka akan keluar. Tengok kami protes ISA ke atas Singapura" kata Liew.

Ditanya kenapa Lim Kit Siang tidak turut serta, Liew menerangkan dia sentiasa memberi sokongan kepada usaha kami. Sumber berkata Lim dalam perjalanan ke Singapura untuk meminta maaf kepada PAP.

Semasa ditanya wartawan berkenaan perkembangan ini, Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairy Jamaluddin berkata walaupun dia setuju Malaysia merombak undang-undang ISA, dia tidak bersetuju Singapura memansukhkan ISA.

"Tunjuk perasaan ini hanya untuk mengalih pandangan realiti mereka telah kudakan PAS dan nak tunjukkan konon tidak takut," kata Khairy yang melarang ahli Pemuda UMNO menyertai tunjuk perasaan Magaran.

Liew menyangkal tuduhan tersebut. Katanya, "Hubungan kami dengan PAS sekarang sangat baik. Kami sudah boleh minum beer sama-sama."

Dia menyentuh mengenai pendirian Mufti Selangor baru, Sheikh Ronnie Liu bahawa beer bukan arak.

"Tak lama lagi, PAS akan tukar laungan kepada Take Beer! Take Beer!" - Agensi Husin Lempoyang

2 comments:

Arif Omar said...

yes. saya amat setuju pemberitaan anda. ada class. tahniah

Sharps Shooters said...

NAK TEMPAH TIKET TAK? KEHKEHKEH!

Post a Comment