Belina Shop

ISA: Khalid sudah kusut !

Dewan Undangan Negeri Selangor telah meluluskan usul agar diadakan semula pilihanraya kerajaan tempatan. Di antara matlamatnya adalah menjadikan ahli-ahli majlis lebih bertanggung jawab. Pilihanraya ini juga akan mengiktiraf perbezaan yang ada bagi setiap pihak berkuasa tempatan dan memerlukan pendekatan yang berlainan. Iskandar Abdul Samad, ADUN Chempaka

Apa tujuan dan matlamat untuk diadakan pilihanraya kerajaan tempatan.? Inilah yang sedang berlaku dibawah pentadbiran regim Khalid akibat kurangnya kesedaran dan hanya menuruti kehendak kumpulan bukan melayu.

Regim Khalid sedang bermaharajalela dan tidak menghargai kuasa pengundi majoriti yang memenangkan mereka. Khalid hanya boneka kepada DAP dan PKR dan tidak memandang PAS walau sebelah mata. PAS yang terhegeh-hegeh berdemonstrasi kononnya merekalah juara..!

Itu senario di Selangor yang tidak disedari penyokong totok yang merusuh marahkan kerajaan merosakkan harta awam Sabtu tempohari dan hanya layak diperbodohkan kumpulan minoriti. They’re so stupid..!

Regim Khalid sedang merangka satu strategi bagi memastikan hasrat untuk mengadakan pilihanraya tersebut tercapai. Siapa pula yang terlibat dalam hal merangka strategi ini.?

Kebanyakan mereka yang terlibat adalah kumpulan bukan melayu yang ekstrim mahu menyingkirkan orang melayu secara halus. Walaupun terdapat kumpulan melayu, jangan kita risau kerana mereka semua sudah dibeli. Tahniah kerana sikap begini yang menjayakan slogan Bersih, Cekap dan Amanah.

Let think if this election comes true.? Apa signifikannya dan kesan kepada rakyat Selangor. Apa pun perancangan ini akan menyebabkan PBT akan dikuasai oleh kumpulan bukan melayu dan orang melayu akan secara halusnya disinggirkan kerana kebanyakan bandar-bandar hari ini dikuasai oleh bukan melayu dan pertambahan orang bukan melayu di PBT akan memenuhi jigsaw puzzle yang tertangguh sejak dulu lagi.

Bagaimana rasanya jika Shah Alam dipenuhi orang bukan melayu dan Kopitiam2 bebas menjual arak. Hairan pula bila tengok Ronnie Liu bebas menyalahgunakan kuasanya tanpa ada pihak yang tampil untuk mendakwa Ronnie. PAS yang sangat maksum pun simpan kepala macam kura-kura.

Apa nasib orang melayu.? Fikirlah sendiri
Tukar regim Khalid demi keharmonian Selangor yang kian hilang.

0 comments:

Post a Comment