Niat Jahat Anwar Semakin Berleluasa!

Realitinya sudah tersurat.

Semua yang berlaku sehingga seteruk ini kerana terlepasnya seekor anjing yang tersepit.

Semua mereka yang sudah sedar sememangnya sedar bahawa Anwar Ibrahim nama yang sebenarnya sudah lama menjadi bualan orang-orang lama bahawa dia akan mengegarkan negara samaada melalui cara baik atau jahat.

Hakikatnya masa gemilangnya sudah lama berakhir.

Semasa berada di dalam UMNO dan kerajaan, dialah orang yang paling lantang menghentam pembangkang dan kini apabila dia sudah berada di kerusi ketua pembangkang, dia pula menjadi dalang yang memporak-perandakan keharmonian negara.

Apa yang pernah ditomahkan dulu olehnya kepada pembangkang kini dia pula melakukannya demi kepentingan peribadinya.


Tan Sri Muhyidin Yassin, TPM mengeluarkan kenyataan berkaitan dan rasa kecewa beliau kepada sikap Anwar ketika merasmikan Persidangan Perwakilan UMNO Bahagian Sri Gading di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) semalam.

Segala yang berlaku:

1. Bermula dengan kemenangan pembangkang di PRU 12.
2. Beraninya blogger Raja Petra mengfitnah kepimpinan negara.
3. Beraninya Karpal Sigh menghina kedaulatan Sultan.
4. DAP semakin lantang menghina Melayu dan menidakkan keistimewaan Melayu.
5. Hidraf dan tuntutan melampaunya.
6. Suruhanjaya Antara Agama dan tuntutan menghina Islam.
7. Belakunya beberapa siri demontrasi jalanan yang mengugat keamanan negara.

Dan pelbagai lagi pengkhianatan kepada kontrak sosial, perlembagaan dan hak-hak Melayu kesemuanya Anwar memihak kepada pembangkang yang langsung tidak menyebelahi orang-orang Melayu.

Anwar juga adalah jelas sebagai agen yahudi yang mahu menjayakan protokol zionis ke-10 iaitu mahu menghuru-harakan negara Islam supaya pengaruh yahudi akan lebih mudah masuk.

Namun, dek kerana terpukaunya orang-orang Melayu dengan pidato Anwar segala penipuan terancangnya dapat ditutup rapi malah orang Melayu lah yang mahu menghapuskan hak istimewanya sendiri.

Jelaslah, BN selagi masih berkuasa harus segera menangkap anjing peliwat ini supaya dia bukan sahaja tidak terus meliwat lelaki-lelaki jambu yang lain malah dapat dielak dia terus meliwat bangsanya, agamanya dan negara kita yang tercinta ini.

Wallahualam.

14 comments:

Anonymous said...

Please view www.advocateviews.blogspot.com
It shows how MACC and Police torture and abuse TBH!!!!!

Anonymous said...

sedapnye bahasa kau.....pemimpin kau tu semua dari golongan sufi ke? dahla sampai ke universiti pun kau nak berkempen, kau ingat kepala otak kau dan telunjuk kau tu baik sangat? cukuplah, sedarlah diri, tak semua orang kau boleh suap dengan duit kau yang banyak tu (itupun duit negara kau kaut sama). kami bukan jenis kaki pengampu macam kau dan berpuluh-puluh bijak pandai kau yang lahir dari universiti yang mengajar cara-cara nak mengampu tu.

Anonymous said...

Apa jua yang ditulis dalam blog saudara walau pun benar orang tak percaya lagilah. Orang ramai akan pangkah calon pembangkang bukan kerana suka pembangkang tetapi cuma untuk menendang calon BN. Orang ramai sekarang ini seperti penagih dadah yang sedang menunggu suntikan 'dadah' untuk melegakan badan mereka. 'Dadah'ini ialah untuk melihat BN mampoi dalam PRU13

Anonymous said...

rang UMNO akan cakap UMNO ini suci tapi sebenar nya celaka..sudah bodoah jgn tunjuk kebodohan lagi..period.

Anonymous said...

UMNO ibarat lanun yang menjaga khazanah negara, lantas menganggap sesiapa yang menggugatnya sebagai pengkhianat negara....apa punya umngok lah pungampu UMNO ni.

Anonymous said...

tulis tanpa fakta...memang penyokong BN ni dah kene suap dgn media merapu

Anonymous said...

sama je semua....2x5.....5x2.....naik nyampah dh nengok korang semua.....xpyh ckp byk..rakyat dh jelik dgr korang berpolitik.....harkkkkkpuihhhhh.............

Anonymous said...

Sedar sikitlah brader, ko tu ndak jadi kroni, nak mengampu untuk duit, bahasa ko pun melalutlah tak tentu arah, Ko ni sememangnya bodoh, apa yang berlaku sekarang nih, akan sampai hingga ke anak cucu ko, kalo ko tak bertaubat. Kalau ko nak ampu, ko pilah tunjuk muka batu ko kat najib. kebenaran dah ada at luar, BN, MCA, MIC, PPP apapunlah boleh sapu lantailah korang..see you next GE shits

Anonymous said...

HIDUP MELAYU! (1/3)

Kami setuju tanpa ragu-ragu bahawa kedudukan, martabat dan maruah orang Melayu kini kian terancam.

Rakyat Melayu marhaen berada dalam posisi yang membimbangkan kerana semakin tertindas dan terpinggir dari segi ekonomi dan politik.

Namun, soalnya, siapa yang menindas dan meminggirkan umat Melayu?

Orang Cina? Kaum-kaum 'pendatang' lain yang sudah terlalu lama menjadi setinggan di Tanah Melayu?

Parti Cinakah yang memimpin Malaysia semenjak Merdeka lima puluh tahun lalu sehingga sekarang? Apakah orang 'pendatang' yang menjawat jawatan tertinggi dari hari pertama Malaysia merdeka?

Kesusahan yang dihadapi oleh orang Melayu sekarang sebenarnya kesusahan yang dihadapi setiap rakyat Malaysia pada saat gentar ini - ekonomi negara yang meleset, harga barang yang melambung, ketidakpedulian kerajaan dan pihak-pihak berkuasa terhadap cabaran yang dihadapi mereka setiap hari.

Punca masalah-masalah ini bukanlah perbezaan warna kulit atau agama; puncanya adalah pemimpin-pemimpin yang sanggup menggadai maruah rakyat dan bangsa untuk memperkayakan diri sendiri.

Setelah lima puluh tahun berleluasa tanpa kawalan, pemimpin-pemimpin Umno telah mengabaikan cita-cita murni pejuang-pejuang kemerdekaan kita untuk membina Malaysia yang aman dan makmur untuk semua.

Anonymous said...

HIDUP MELAYU (2/3)

POLEMIK KAUM

Tangan di depan menghunus keris kononnya untuk mempertahankan hak-hak Melayu, tangan di belakang merompak tanah Melayu, merompak saham Melayu, merompak sara hidup Melayu.

Budaya rasuah kini meracuni setiap lapis pimpinan parti yang ditubuhkan untuk mengharumi masa depan bangsa sehingga laungan sahaja berbunyi "Melayu!" tetapi hati berbisik "Saya dahulu!"

Sejarah dunia menyaksikan polemik kaum disalahgunakan pelbagai pihak - mahupun di Bosnia, Rwanda dan sebagainya - untuk mengutarakan nafsu politik yang rakus.

Api perkauman dinyalakan demi menghasut rakyat jelata antara satu sama lain; namun amat mudah untuk menjadikan orang yang berlainan warna kulit punca kesengsaraan satu bangsa.

Sebagai generasi baru Malaysia, kita perlu sedar kepada kebenaran dan menembusi ilusi yang dicipta oleh golongan yang berkepentingan.

Kesedaran ini boleh dikatakan susah untuk rakyat Malaysia, yang telah sekian lama diajar oleh kerajaan Barisan Nasional untuk melihat setiap masalah sosial dan isu politik dari sudut perkauman.

Parti-parti politik yang berasaskan kaum sahaja akan terperangkap selamanya dalam wacana sempit di mana dosa-dosa dan penyelewengan individu-individu disembunyikan di belakang tabir perkauman.

Buktinya jelas; Umno sendiri mengakui bahawa tiga puluh tahun selepas perlaksanaan Dasar Ekonomi Baru, sasaran-sasaran untuk pembangunan taraf ekonomi Melayu masih gagal dicapai.

Anonymous said...

HIDUP MELAYU (3/3)

HIDUP MEWAH

Adakah ini kerana orang Melayu sebenarnya malas manakala kaum-kaum lain rajin? Penjelasan ini tidak munasabah.

Dengan jumlah penyelewengan sehingga berbilion-bilion ringgit oleh ahli-ahli politik Barisan Nasional, tidak hairan Dasar Ekonomi Baru gagal sama sekali. Dasar yang diasaskan dengan matlamat membangunkan rakyat Melayu marhaen diselewengkan sehingga hanya kelompok kecil sahaja yang memperoleh keuntungan dari dasar-dasar tersebut.

Sehingga hari ini, mustahil ternampak seorang pemimpin tinggi Umno yang tidak hidup mewah dengan mahligai dan kereta-kereta besar.

Jelas, nasib Melayu tidak semestinya terbela oleh parti-parti politik yang bertopengkan nama Melayu sahaja, tetapi oleh pemimpin-pemimpin tanpa mengira kaum yang jujur dan berwibawa. Maruah bangsa Melayu hanya dapat dijamin apabila parti yang terbukti gagal mengangkat martabat bangsa diganti dengan saf pimpinan yang baru.

Keputusan pilihanraya umum Mac 8 juga jelas menunjukkan bahawa rakyat jelata sedia menolak politik perkauman yang digunakan untuk menutup budaya rasuah yang telah menghancurkan ekonomi negara dan membebani rakyat.

Sedihnya, golongan politik yang telah mengekalkan sistem ini yang bankrap moralnya kini enggan melepaskan kuasa dan menerima pilihan rakyat.

Mereka berdegil dengan memainkan politik perkauman yang telah jelas ditolak oleh rakyat dalam pilihanraya umum ke-12. Pada bulan Mac, orang Melayu tidak takut untuk mengundi DAP dan orang bukan Islam tidak takut untuk mengundi PAS.

Keberanian mengundi sedemikian, walaupun isu-isu perkauman masih dimainkan oleh Barisan Nasional, adalah kerana rakyat berikhtiar untuk merealisasikan harapan untuk membentukkan sebuah Malaysia di mana kepentingan rakyat dipelihara; harapan bahawa dengan kerajaan yang telus dan prihatin akan melahirkan sebuah Malaysia yang mana semua rakyat terbela.

Di bawah pimpinan Umno, tidak kira ideologi asal yang kini sudah tercemar dan terabai, orang Melayu akan terperangkap dan tidak mungkin maju dan berdikari. Parti-parti yang berulang-ulang terbukti gagal menjaga kedudukan orang Melayu di mata dunia harus diganti sebelum terlambat.

Sharps Shooters said...

pukimak la korang, yang blog korang sesedap hati tulis takde fakta, dongeng jek takde lak korang kutuk

pegi mampos la penyokong orang gila macam anwar tuh

gila jubor

muahahhahah

Anonymous said...

wah, anon anon yang kat atas nih semua macam bagus. konon pandai la tulis macam tuh. fakta yang korang tulis tuh sesedap hati. tengok dengan mata yang tak terbukak. hati yang gelap. aku tak pedulik korang sokong pembangkang ke hape. pegi mampos la politik. tapi pembangkang yang ada sekarang nih semua jadik barua anwar al-tutuh jubori dan lim kit siang. pakai otak la beb. ke memang korang takde otak dah, bagi babi kat sepang makan?

Anonymous said...

politik is harkkkkkpuihhhhhhhh.....menyusahkan rakyat.....BN + PR=harkkkkpuihhhhhhhhhhhhhhhhhh

Post a Comment